Οι θέσεις μας


1.       ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Η ανάπτυξη είναι ο μοχλός για τη λύση των επαγγελματικών προβλημάτων και αποτελεί το αντίδοτο στα προβλήματα της ανεργίας και της υποαπασχόλησης σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Οραματιζόμαστε μια ανάπτυξη που θα έχει ως στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής του πολίτη με σεβασμό στον περιβάλλον και την πολιτιστική κληρονομιά. Για αυτό η παρέμβασή μας πρέπει να είναι διαρκής, ανεξάρτητη και τεκμηριωμένη.

Θέματα Ανάπτυξης:

·         Χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός.
·         Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
·         Θεσμικό πλαίσιο παραγωγής Μελετών & Κατασκευής Δημοσίων Έργων.
·         Θεσμικό πλαίσιο παραγωγής Ιδιωτικών Έργων.
·         Μεταφορές.
·         Ενέργεια.
·         Ποιότητα ζωής - Υπηρεσίες - Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Χωροταξικός και Πολεοδομικός Σχεδιασμός

Ο χωροταξικός και πολεοδομικός σχεδιασμός αποτελεί το σπουδαιότερο εργαλείο μιας περιοχής για την ανάπτυξη και την διαφύλαξη του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση της τεχνολογικής και παραγωγικής βάσης.
Ο καθορισμός χρήσεων γης, το πάγωμα αδειοδότησης σε περιοχές γεωργικού ενδιαφέροντος και σε τυφλά οικόπεδα στους οικισμούς κ.λπ., που εκτός από τον ανασταλτικό τους χαρακτήρα στον τομέα της ανάπτυξης και τα προσκόμματα που δημιουργούν στην άσκηση του επαγγέλματός μας, σε πολλές περιπτώσεις επισείουν νομικές ευθύνες σε συναδέλφους τόσο του ιδιωτικού, όσο και του δημόσιου τομέα.
Καθίσταται λοιπόν επιτακτική η ανάγκη συμπλήρωσης και ολοκλήρωσης του χωροταξικού & πολεοδομικού σχεδιασμού που αφορά στην περιοχή μας, συμβάλλοντας έτσι εκτός των άλλων και στην άμβλυνση της ανεργίας στον κλάδο μας.
Στα πλαίσια της διοικητικής μεταρρύθμισης ('Καλλικράτης') απαιτείται η ουσιαστική συμβολή μας και ενεργή παρέμβασή μας για την εναρμόνιση, παρακολούθηση και ολοκλήρωση των παραπάνω μελετών, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.
Η «Νέα Πρόταση Μηχανικών» παρακολουθεί όλες τις πρόσφατες εξελίξεις σε ζητήματα που άπτονται του Χωροταξικού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού (5ετής αναστολή ισχύος των θεσμοθετημένων χρήσεων γης με τον Ν.4178/13, Δημοτικά Πολεοδομικά Σχέδια Ανάπτυξης, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια, Τράπεζα Γης κ.λπ.) και θα κάνει συγκεκριμένες προτάσεις και ουσιαστικές παρεμβάσεις, όταν τεθεί το θέμα αλλαγής του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον Πολεοδομικό και Χωροταξικό Σχεδιασμό.



Μελέτες & Κατασκευές Δημοσίων Έργων

§        Για να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα από τους υφιστάμενους περιορισμένους οικονομικούς πόρους, είναι απαραίτητο ένα αναπτυξιακό πλάνο σε βάθος τουλάχιστον δεκαετίας, το οποίο θα συσταθεί και θα στηρίζεται από όλους τους φορείς της περιοχής. Αυτό θα επιτρέψει το συνολικό προγραμματισμό, την αξιολόγηση και ιεράρχηση των έργων και τη σωστή προετοιμασία αυτών. Το ΤΕΕ σύμφωνα με τον θεσμικό του ρόλο οφείλει να έχει καθοριστική θέση σε αυτή τη διαδικασία.
§        Απαιτείται πίεση για την χρηματοδότηση σύνταξης μελετών, αλλά και συνεχής παρακολούθησή τους, για να σταματήσει το φαινόμενο να εξαγγέλλονται έργα χωρίς την απαιτούμενη ωριμότητα λόγω έλλειψης ολοκληρωμένων μελετών και οργάνωσης υπηρεσιών. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης και ουσιαστικότερης αξιοποίησης του ΕΣΠΑ.
§        Παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου της καταστρατήγησης των αναθέσεων των μελετών και των νόμιμων αμοιβών τους από φορείς (ΟΤΑ, κ.λπ.) με το τέχνασμα της πρόσληψης συμβούλων, της κατάτμησης μελετών και των προγραμματικών συμβάσεων.
§        Αντιμετώπιση του προβλήματος της υποβάθμισης του ρόλου των συναδέλφων μελετητών και της χαμηλής ποιότητας των έργων με το σύστημα μελέτη - κατασκευή.
§        Συνέχιση της σύνταξης του Εθνικού Κτηματολογίου και σύνταξη Δασολογίου.

Η κατάσταση στον κύκλο ανάθεσης και εκπόνησης των Δημοσίων Έργων, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, κάνει επιτακτική την ανάγκη της παρέμβασή μας:

-          Για την διαφάνεια και τη διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού στις διαδικασίες ανάθεσης των έργων.
-          Την βελτίωση της ποιότητας κατασκευής των έργων.
-          Την καθιέρωση σύγχρονου Εθνικού Τιμολογίου για την δημοπράτηση των Δημοσίων Έργων.
-          Την καλύτερη κατανομή των διατιθέμενων πόρων, με διαδικασίες ορθού προγραμματισμού, στην κατεύθυνση της ισόρροπης και αειφόρου ανάπτυξης, σε όφελος της χώρας και του κοινωνικού συνόλου και τέλος
-          Την αναβάθμιση των Δημόσιων Τεχνικών Υπηρεσιών και το γενικότερο εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης.

Παραγωγή Ιδιωτικών Έργων

Τα τρία τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ραγδαία το νομοθετικό πλαίσιο της άσκησης του επαγγέλματος σχετικά με τις άδειες δόμησης και τους ελεγκτές δόμησης, τους ενεργειακούς επιθεωρητές, την αποδιοργάνωση των δημόσιων υπηρεσιών μετά τον Καλλικράτη, τους δύο νόμους περί αυθαιρέτων, το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό, την αλλαγή των όρων δόμησης των οικισμών, τις επικείμενες αλλαγές σχετικά με την Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίων και την εκτός σχεδίου δόμηση.
Το υπάρχον και ισχύον σύστημα παραγωγής Ιδιωτικών Έργων πάσχει και χρήζει ριζικής αναθεώρησης. Οι ευθύνες και οι παραλήψεις της Πολιτείας δεν μπορεί να βρίσκουν ως αποδιοπομπαίους τράγους τους Μηχανικούς.
Όταν υπάρχει ένα ασαφές θεσμικό πλαίσιο παραγωγής των Ιδιωτικών Έργων, υπάρχει και ασαφές θεσμικό πλαίσιο απόδοσης ευθυνών που τις μεταφέρει στις πλάτες των Μηχανικών.

Επιτέλους, πρέπει να θεσμοθετηθεί το Μητρώο Πιστοποίησης Τεχνικών Επαγγελμάτων και να αρθούν όλες οι ασάφειες, δυσλειτουργίες και αντιφάσεις που έχουν προκύψει από τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις.

  1. Ως βασικές παράμετροι στην παραγωγή ενός Ιδιωτικού Έργου, στις οποίες και πρέπει να εστιάσουμε τις προσπάθειες μας, μπορούν να αναφερθούν οι εξής:
  2.  Κανονισμοί και Προδιαγραφές Μελετών και Κατασκευής που να διασφαλίζουν την άριστη ποιότητά τους.
  3. Λειτουργία Υπηρεσιών Δόμησης. Υφίσταται ανάγκη πλήρους στελέχωσης, βελτίωσης των συνθηκών εργασίας και ορθής λειτουργίας τους και συνεχούς επιμόρφωσης, ώστε στα πλαίσια συναδελφικής συνεργασίας και κατανόησης να σταματήσει η ταλαιπωρία κοινού και Μηχανικών.
  4. Επανεξέταση και κωδικοποίηση των Πολεοδομικών Διατάξεων και του Οικοδομικού Κανονισμού. με μοναδική ερμηνεία που θα λειτουργεί αποτρεπτικά σε αυθαίρετες και αλληλοσυγκρουόμενες θεωρήσεις.
  5. Μητρώο κατασκευαστών Ιδιωτικών Έργων και πιστοποίηση όλων των τεχνικών επαγγελμάτων.
  6. Διαδικασίες και συνθήκες επίβλεψης.
  7. Πιστοποίηση και Έλεγχος των υλικών στον τόπο παραγωγής και στη διακίνησή τους.

Μεταφορές

Η κατασκευή σύγχρονου Οδικού Δικτύου και ο σχεδιασμός εκ νέου του Σιδηροδρομικού Δικτύου της Βόρειας Ελλάδας είναι βασικές παράμετροι που θα επηρεάσουν θετικά την  ανάπτυξη της Περιφέρειάς μας.

Ενέργεια

Η υλοποίηση ενός βιώσιμου ενεργειακού προγράμματος για την περιφέρεια με στόχο μια βιώσιμη ΔΕΗ που παράγει και προσφέρει υπηρεσίες και όχι ελλείμματα και ρύπους. Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς σε συνδυασμό με τον Βιομηχανικό τουρισμό μπορεί να δώσει και άλλο ένα τουριστικό και κυρίως περιβαλλοντικό πλεονέκτημα στην Περιφέρειά μας. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να προχωρήσουν αναπτυξιακές εμπεριστατωμένες μελέτες για όλα τα ενεργειακά ζητήματα που απασχολούν την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
-          Προώθηση του προγράμματος ανάπτυξης Μονάδων ανανεώσιμων και ήπιων μορφών ενέργειας στα πλαίσια ολοκληρωμένης μελέτης χωροθέτησης ζωνών αναζήτησης ΑΠΕ και όχι άκριτα με κάλυψη εύφορων γεωργικών εκτάσεων ή αισθητικές υποβαθμίσεις.
-          Ολοκληρωμένη και δυναμική μελέτη για τη διείσδυση Α.Π.Ε. στο ηλεκτρικό δίκτυο της Κοζάνης - Φλώρινας.
Είναι καθήκον του Τ.Ε.Ε. να προσπαθήσει να σταθεί μπροστάρης των εξελίξεων, ώστε να αποκομίσουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη ως κοινωνία χωρίς να καταστρέψουμε ακόμα περισσότερο το περιβάλλον της περιοχής μας.



Ποιότητα ζωής – Υπηρεσίες – Τοπική Αυτοδιοίκηση

Αναβάθμιση του κοινωνικού ρόλου του Τ.Ε.Ε. στην τοπική κοινωνία με :

-          Την συμμετοχή μας στην προώθηση θεμάτων, όπως η αντισεισμική προστασία, τα κυκλοφοριακά προβλήματα και η έλλειψη - υποβάθμιση - κατάληψη των δημόσιων χώρων.
-          Την βελτίωση των σχέσεων πολιτών και Μηχανικών με την αναβάθμιση της ποιότητας μελετών και επιβλέψεων.
-          Εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στις κατασκευές.
-          Παρεμβάσεις για την μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών των υπηρεσιών του Δημοσίου.
-          Ουσιαστική συμμετοχή σε όλα τα συμβούλια και τις επιτροπές που σχετίζονται με την αναπτυξιακή πολιτική και την παραγωγή δημόσιου τεχνικού έργου.
-          Αναβάθμιση της παρουσίας του Τ.Ε.Ε. σε όλους τους βαθμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πίεση για τη δημιουργία ισχυρών τεχνικών υπηρεσιών στους νέους Δήμους.

2. ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Για να ανταπεξέλθουν οι Μηχανικοί στις συνθήκες της τεχνολογικής επανάστασης και του σκληρού ανταγωνισμού πρέπει να συμβάλει το ΤΕΕ στην υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, την συνεχιζόμενη επιμόρφωση και συνεχή επαγγελματική κατάρτισή τους.
Αυτό θα επιτευχθεί με :
-          Την διοργάνωση συνεδρίων, ενημερωτικών σεμιναρίων και ημερίδων
-          Συνδιοργανώσεις εκδηλώσεων
-          Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα
-          Εκπόνηση μελετών και ερευνών για επαγγελματικά ή επιστημονικά θέματα των Μηχανικών
-          Υπηρεσίες πληροφόρησης και τεκμηρίωσης

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΕ/ΤΔΜ με Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Το Πολυτεχνείο Δυτικής Μακεδονίας που αποτελεί σημαντική πηγή τεχνικής γνώσης στην Δ. Μακεδονία, είναι και θα είναι περιβάλλον επιστημονικού προβληματισμού και έρευνας όλων των μελών του, αλλά και της Περιφέρειας που το φιλοξενεί.
Ως ΤΕΕ/ΤΔΜ έχουμε υποχρέωση, αλλά και ευθύνη, στην αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται σε αυτό και μεταφοράς της στις τοπικές παραγωγικές διαδικασίες, που μπορούν να υλοποιηθούν με:
1.       Την παρακολούθηση και αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών, βασικών και μεταπτυχιακών, των σχολών του Πολυτεχνείου Δυτικής Μακεδονίας.
2.       Την από κοινού συνεννόηση ΤΕΕ - ΑΕΙ - ΔΕΗ για την εκπόνηση Διδακτορικών Διατριβών (χρηματοδότηση από τοπικό πόρο, παραμονή στην περιοχή του επιστημονικού προσωπικού και προώθηση της έρευνας, σε συνεννόηση με ΔΕΗ).
3.       Την ένταξη των θεμάτων στα Ερευνητικά του Προγράμματα.
4.       Την συνδιοργάνωση σεμιναρίων για : α) απόκτηση γνώσης απαραίτητης για Μηχανικούς (πρόσκληση εταιριών και πιστοποίηση από αυτές τις εταιρίες -π.χ. SOLIDWORKS για τους Μηχανολόγους), β) διαχείριση Έργων στους φοιτητές του Πανεπιστημίου και γενικά Project Management, γ) Microsoft Project δ) υγιεινή και ασφάλεια στα εργοτάξια και επιχειρήσεις (κανένα Πολυτεχνείο δεν έχει υποχρεωτικό τέτοιο μάθημα, ενώ έχει ένα ΤΕΙ).
5.       Την δημιουργία ομάδων εργασίας από Μηχανικούς - μέλη του ΤΕΕ/ΤΔΜ και μέλη της κοινότητας του Πολυτεχνείου σε θέματα τοπικού ενδιαφέροντος και ανάπτυξης.
6.       Την προώθηση συνεργασίας μελών ΤΕΕ/ΤΔΜ με νέους Μηχανικούς για απόκτηση εργασιακής εμπειρίας και την καλύτερη μετάβασή τους στην αγορά εργασίας.
7.       Την έμπρακτη και σθεναρή υποστήριξη των ειδικοτήτων του Πολυτεχνείου που δεν έχουν Κατοχυρωμένα Επαγγελματικά Δικαιώματα.

3. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Το ΤΕΕ αποτελεί κύρια τον επιστημονικό και τεχνικό σύμβουλο της Πολιτείας.
Εκ των πραγμάτων όμως αναλαμβάνει και το ρόλο του Επαγγελματικού Φορέα των Μηχανικών σε σειρά θεμάτων που άπτονται του συνολικού φάσματος της άσκησης του επαγγέλματος με κύριο γνώμονα την τήρηση της υφιστάμενης νομοθεσίας.

3.1. Επαγγελματικά δικαιώματα Μηχανικών - Σχέσεις αποφοίτων ΑΕΙ - ΤΕΙ

Η βασική θέση μας είναι ενιαία και ξεκάθαρη και βασίζεται σε δύο αρχές :
Οι Μηχανικοί πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα, τα οποία να αντιστοιχούν στο κύριο γνωστικό αντικείμενο της εκπαίδευσής τους. Άνισες σπουδές δεν μπορούν να οδηγούν σε ίσα επαγγελματικά δικαιώματα.
Ζητάμε από την Πολιτεία να προχωρήσει άμεσα στην έκδοση των σχετικών Προεδρικών Διαταγμάτων που θα καθορίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανικών Αποφοίτων του Πολυτεχνείου Κρήτης, τα οποία θα βασίζονται στα προγράμματα σπουδών της κάθε σχολής και τις σχετικές αποφάσεις - γνωμοδοτήσεις των οργάνων του ΤΕΕ.
Επίσης πρέπει να αποσαφηνιστούν θεσμικά τα επαγγελματικά δικαιώματα των ειδικοτήτων, προκειμένου να επιτευχθεί αφενός ο επιμερισμός των ευθυνών ανά ειδικότητα και αφετέρου να διασφαλιστεί η άρτια εκπόνηση του παραγόμενου έργου προς τον πολίτη.
Οι ανάγκες παραγωγής τεχνικών έργων απαιτούν την ύπαρξη κατακόρυφης πυραμίδας μεταξύ Διπλωματούχων Μηχανικών, πτυχιούχων Τεχνολόγων Μηχανικών ως Μηχανικών Εφαρμογής και Εργοδηγών αποφοίτων δευτεροβάθμιας ή μεταλυκειακής εκπαίδευσης.
Η διαβάθμιση της τεχνικής ευθύνης βάσει προσόντων είναι αναγκαία για την εξασφάλιση του απαιτούμενου επιπέδου αυτής και κατ’ επέκταση της ασφάλειας, της ποιότητας και της αξιοπιστίας των τεχνικών έργων.
Η αναγνώριση των διπλωμάτων των Ελληνικών Πολυτεχνικών Σχολών ως ισότιμα με Master, διατηρώντας ενιαίο κύκλο σπουδών διάρκειας πέντε (5) ετών, είναι αναγκαία όχι ως διεύρυνση επαγγελματικών δικαιωμάτων, αλλά ως κατοχύρωση τυπικών προσόντων έναντι των αποφοίτων πανεπιστημίων του εξωτερικού, οι οποίοι αναγνωρίζονται ως κάτοχοι Master διαθέτοντας εκπαίδευση αντίστοιχη με τους αποφοίτους των ελληνικών σχολών.

3.2 Νέοι Μηχανικοί

Η ανάγκη για απορρόφηση 3.500 νέων Μηχανικών ανά έτος από την αγορά εργασίας αποτελεί πονοκέφαλο για κάθε νέο συνάδελφο μέσα σε ένα χώρο που :
·         έχει ένα αναχρονιστικό θεσμικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος,
·         δεν περιλαμβάνει τις νέες ειδικότητες με αποσαφηνισμένα τα επαγγελματικά τους δικαιώματα,
·         δεν διαθέτει κανόνες στην άσκηση νέων πεδίων απασχόλησης,
·         έχει συρρικνωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης.

Στόχος της παράταξής μας είναι η ενδυνάμωση της φωνής των νέων Μηχανικών στα μεγάλα θέματα που αφορούν την ανεργία, την εκπαίδευση, την ασφαλιστική κάλυψη, την πρόνοια, την επιχειρηματικότητα.

Οι προτάσεις μας για τους νέους συναδέλφους είναι :
-          Η απόδοση από την Πολιτεία αποσαφηνισμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων στις νέες ειδικότητες Μηχανικών.
-          Η λειτουργία γραφείου ενημέρωσης και στήριξης νέων Μηχανικών.
-          Η συμμετοχή νέων Μηχανικών σε ευρωπαϊκά προγράμματα για την κατάρτιση, εκπαίδευση και απασχόληση τους.

Η συμμετοχή των νέων Μηχανικών στα τεκταινόμενα του ΤΕΕ φιλοδοξούμε να αποτελέσει την απαρχή για την αναβάθμιση των λειτουργιών του και την καταξίωση του ρόλου του Μηχανικού στην παραγωγική διαδικασία και στην κοινωνία γενικότερα.

3.3. Δημόσιοι Υπάλληλοι

Ο Δημόσιος Τομέας πρέπει ταχύτατα να μετεξελιχθεί και να γίνει συμβατός με τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο είναι ο εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Διοίκησης με επίκεντρο τον πολίτη. Με όπλο τις νέες τεχνολογίες και στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών στους πολίτες έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για βαθιές τομές στη διάρθρωση και την αποτελεσματικότητα της κρατικής διοίκησης.
Είναι απαραίτητη :
  •       H αναδιοργάνωση σε Κεντρικό, Περιφερειακό και Τοπικό Επίπεδο.
  •       H άμεση στελέχωση με Μηχανικούς των Τεχνικών Υπηρεσιών κάθε βαθμίδας Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να λειτουργήσουν αποτελεσματικά οι Υπηρεσίες Δόμησης και οι Διευθύνουσες Υπηρεσίες των έργων.
  •       H θεσμική κατοχύρωση της επιτελικής στελέχωσης των τεχνικών τομέων της Δημόσιας Διοίκησης από Μηχανικούς.
  •       H κωδικοποίηση του συνόλου της Πολεοδομικής Νομοθεσίας και η συγκέντρωση σε ενιαίο σώμα όλων των διατάξεων που αφορούν το επάγγελμα του Μηχανικού.
 Ο Μηχανικός Δημόσιος Υπάλληλος πρέπει να είναι ενεργός και υπεύθυνος μέτοχος στην παραγωγική διαδικασία και την εθνική ανάπτυξη, με ουσιαστικό ρόλο παρέμβασης στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, ικανός να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως αρμόζει στο ρόλο του ως Μηχανικού.

Αξιώνουμε τη μισθολογική αναβάθμιση των συναδέλφων Μηχανικών - εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γιατί η σημερινή κατάσταση είναι απαράδεκτη. Ένας απόφοιτος Πολυτεχνικής Σχολής - εκπαιδευτικός βρίσκεται σήμερα στην ίδια ακριβώς θέση, βαθμολογικά και μισθολογικά, με έναν απόφοιτο ΤΕΙ (ή παλιών ΚΑΤΕΕ) και τέσσερα χρόνια πίσω από έναν απόφοιτο της ΑΣΕΤΕΜ, καθώς γι' αυτόν αναγνωρίζονται τα χρόνια σπουδών ως χρόνια προϋπηρεσίας. Είναι φανερό ότι αυτό πρέπει να αλλάξει και γι' αυτό έχουμε χρέος ν’ αγωνιστούμε.

3.4. Φορολογία Μηχανικών

Είναι δεδομένο ότι ο ενιαίος συντελεστής φορολόγησης 26% για τα πρώτα 50.000 €, είναι αδικαιολόγητα υψηλός, αν συνεκτιμήσει κανείς την καθίζηση της αγοράς, την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών, τον φόρο επιτηδεύματος, την αύξηση των συντελεστών της προκαταβολής φόρου.
Εκτός από αδικαιολόγητα υψηλός είναι προφανές ότι, στο οικονομικό και επαγγελματικό περιβάλλον που ζούμε, οδηγεί πολλούς από τους συναδέλφους στην διαγραφή τους από το ΤΕΕ και την διακοπή άσκησης του επαγγέλματός λόγω οικονομικής ανέχειας.
Ένας χαμηλότερος συντελεστής φορολόγησης σε συνδυασμό με την φορολογική εκπτωτική αξία των αμοιβών του Μηχανικού για τους ιδιώτες θα οδηγούσε σε υψηλότερα και πιο δίκαια κατανεμημένα έσοδα για το κράτος.
Παράλληλα, δε νοείται η φορολογική αντιμετώπιση του κάθε μικρού τεχνικού γραφείου με όρους εταιρίας, χωρίς την αντίστοιχη προσαρμογή των φορολογικών ελαφρύνσεων.
Είναι σαφές ότι ο κύριος στόχος είναι η εξάλειψη του μικρού τεχνικού γραφείου και η απορρόφηση του ιδιώτη Μηχανικού σε μεγάλες τεχνικές εταιρίες με τα γνωστά οικονομικά επακόλουθα.

3.5. Ασφαλιστικό – ΤΣΜΕΔΕ

Η επιτυχία ενός ασφαλιστικού συστήματος κρίνεται αποκλειστικά και μόνο από τη δυνατότητά του να ανταπεξέρχεται στις υποχρεώσεις του, να υλοποιεί δηλαδή τις παροχές που υπόσχεται στα ασφαλισμένα μέλη του (ενεργά και συνταξιούχους).
Η λύση του ασφαλιστικού μας συστήματος είναι αλληλένδετη με την οικονομική ανάπτυξη και τις διαρθρωτικές αλλαγές που απαιτούνται στην ελληνική οικονομία, συνδυασμένη με την απασχόληση με σωστές προϋποθέσεις.
Το τμήμα μας θα πρέπει να παλέψει την νέα περίοδο προς τις ακόλουθες κατευθύνσεις :
     
  • Βελτίωση των παροχών του κλάδου υγείας, ώστε να ανταποκρίνονται στο ύψος των εισφορών του κλάδου υγείας. Λειτουργία του Ενιαίου Κλάδου Υγείας με πλήρη μηχανογράφηση όλων των υπηρεσιών - παροχών του.
  • Καμία αύξηση των εισφορών των ασφαλισμένων σε περίοδο κρίσης και αντιθέτως διεκδίκηση μείωσης τους. Καθιέρωση ενός αυξημένου συντελεστή αναλογικής εισφοράς βάσει του παραγόμενου έργου που θα συνδέεται με τις παροχές όσον αφορά τον κλάδο σύνταξης και υγείας κάθε ασφαλισμένου ατομικά.
  •  Ανεξαρτητοποίηση του κλάδου κύριας σύνταξης, της διεύθυνσης εγγυοδοσίας και του κλάδου ειδικών παροχών από το Ε.Τ.Α.Α.
  •  Άμεση κάλυψη του κουρέματος των αποθεματικών του ΤΣΜΕΔΕ (απώλειες άνω των 2,2 δις €) και Ανεξάρτητη διαχείριση των αποθεματικών του ΤΣΜΕΔΕ από το Ε.Τ.Α.Α., με σκοπό την ενεργητική και ασφαλή αξιοποίηση των περιουσιακών δεδομένων του ταμείου μας.
  • Άμεση καταβολή των εισφορών του κράτους από την τριμερή χρηματοδότηση (400 εκ. €).
  • Άμεση κάλυψη με «κατάλληλο» προσωπικό όλων των οργανικών θέσεων του ΤΣΜΕΔΕ.
  • Απαλλαγή των στρατευμένων μηχανικών από τις εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ.
  • Μείωση των εισφορών του ΤΣΜΕΔΕ για τους μηχανικούς της πρώτης επταετίας.
  • Αποσύνδεση της έκδοσης της Ασφαλιστικής Ενημερότητας ως προαπαιτούμενο για την επαγγελματική.
  • Δραστηριότητα στα πρότυπα λειτουργίας του ευρύτερου κλάδου των ελευθέρων επαγγελματιών.
  • Θεώρηση του βιβλιαρίου υγείας για δύο έτη κατά την περίοδο της κρίσης.

3.6. Καθημερινότητα

Το ΤΕΕ, εκτός από τεχνικός σύμβουλος της Πολιτείας, πρέπει να έχει λόγο και ρόλο στην αντιμετώπιση των μικρών και καθημερινών προβλημάτων των μηχανικών που έχουν να κάνουν με :
  •       Την προάσπιση των δικαιωμάτων των Ελλήνων Μηχανικών.
  •       Την κωδικοποίηση της νομοθεσίας και την απλοποίηση του θεσμικού πλαισίου.
  •       Την οργάνωση και λειτουργία των Υπηρεσιών Δόμησης.
  •       Την οικολογική δόμηση, τα βιοκλιματικά κτίρια και την κοινωνική κατοικία.
  •       Τον αξιόπιστο μηχανισμό τυποποίησης και ελέγχου της αγοράς.
  •       Την εφαρμογή του Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης.
  •       Το Κτηματολόγιο.
  •       Την λειτουργία και το ρόλο του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής.
  •       Την στελέχωση των Δημόσιων Υπηρεσιών.
  •       Την παροχή κάθε είδους τεχνικής πληροφορίας προς τους Μηχανικούς (πολεοδομικής - βιομηχανικής - τουριστικής - αναπτυξιακής - μελετητικής).
  •       Την εντατικοποίηση προγραμμάτων (ΕΣΠΑ κ.ά.).
  •       Τη βιομηχανία, το περιβάλλον, την έρευνα, τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία.
  •       Την παρακολούθηση και την εξέλιξη υλοποίησης των μελετών έργων, την πορεία χρηματοδότησης, την υλοποίηση της κατασκευής και την ορθή λειτουργία των εκτελεσμένων έργων.
  •       Τις αναγκαίες παρεμβάσεις σε Δήμους για τις επεκτάσεις σχεδίων πόλης και την ολοκλήρωση των Πολεοδομικών Μελετών που θα βοηθήσουν τις παραγωγικές δυνάμεις του τόπου και θα δώσουν αναπτυξιακή προοπτική.
  •       Ρήξεις, όπου απαιτούνται, με γνώμονα την ανάπτυξη του τόπου και την κατοχύρωση του ρόλου του Μηχανικού (υπαλλήλου - ελεύθερου επαγγελματία - εργολάβου).


3.7. Συμμετοχικές διαδικασίες στο ΤΕΕ/ΤΔΜ

Οι ημερίδες, τα σεμινάρια, οι ομάδες εργασίας, οι μόνιμες επιτροπές, οι εκδόσεις, το διαδίκτυο και οι σύγχρονες τεχνολογίες είναι τα εργαλεία του ΤΕΕ για την επιμόρφωση και διαρκή ενημέρωση των Μηχανικών, την εξέταση θεμάτων επιστημονικού ενδιαφέροντος, την εξέταση προβλημάτων Τοπικού - Περιφερειακού ενδιαφέροντος.
Αναγκαία και ικανή συνθήκη για να αγκαλιάσουν οι Μηχανικοί το ΤΕΕ και να δώσουν οντότητα στον αναπτυξιακό και κοινωνικό ρόλο του ΤΕΕ είναι η συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων συναδέλφων σε συμβούλια - επιτροπές - ομάδες εργασίας - εκπροσωπήσεις ΤΕΕ.
Όροι εκ των ων ουκ άνευ που θα καταστήσουν το ΤΕΕ βήμα ισότιμου διαλόγου για την εξεύρεση των καλύτερων λύσεων και τη διατύπωση αξιόπιστων προτάσεων στα προβλήματα των Μηχανικών είναι :


  •       Η διαβούλευση με τους συναδέλφους Μηχανικούς είτε με παντεχνικές συγκεντρώσεις, είτε μέσω του διαδικτύου για ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο των Μηχανικών.
  •       Η εξασφάλιση της πλήρους διαφάνειας και αξιοκρατίας μέσω ηλεκτρονικής δημοσίευσης (διαύγεια, τηλεδιασκέψεις) για όλες τις αναθέσεις Ομάδων Εργασίας, πραγματογνωμοσυνών, επιλογής μελών επιτροπών κ.ο.κ.
  •          Η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης των προοπτικών απασχόλησης των Μηχανικών του ΤΕΕ/ΤΔΜ.
  •       Η δημοσίευση στην ιστοσελίδα του ΤΕΕ των πρακτικών όλων των συνεδριάσεων των Επιτροπών του Τμήματος, των δαπανών, της αλληλογραφίας των μελών κ.ο.κ.
  •       Η πραγματοποίηση ετήσιας δημόσιας εκδήλωσης για απολογισμό - λογοδοσία - προγραμματισμό.
  •       Η καθιέρωση διαύλου επικοινωνίας με Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ για την προώθηση καινοτόμων δραστηριοτήτων και προβολή των πεπραγμένων τους.

  •        Η συστηματική και συντονισμένη παρακολούθηση των φορέων διαχείρισης προγραμμάτων για νά έχουμε λόγο και συμμετοχή σε όλες τις αναπτυξιακές διαδικασίες που έχουν σχέση με το περιβάλλον, την ανταγωνιστικότητα, τα δημόσια έργα, την παιδεία, τον πολιτισμό κ.λπ.
  •       Η άμεση αντιμετώπιση της μαζικής μετανάστευσης στο εξωτερικό συναδέλφων (ειδικά νέων) προς αναζήτηση οποιασδήποτε εργασίας ή έστω απασχόλησης. Κατ’ αυτό τον τρόπο αποψιλώνεται η χώρα από επιστημονικό και τεχνικό δυναμικό, απαραίτητο να την οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση.

Το ΤΕΕ οφείλει:

ü      Να προβάλει λύσεις και πολιτικές που θα διασφαλίζουν την ανάπτυξη, η οποία θα σέβεται το περιβάλλον και θα αμβλύνει τις περιφερειακές ανισότητες.
ü      Να απαιτήσει την ολοκλήρωση των μεγάλων έργων υποδομής και την παύση της εσωτερικής στάσης πληρωμών από τη μεριά του Κράτους, μιας και η αποστράγγιση του κατασκευαστικού κλάδου θα σημάνει αλυσιδωτές αντιδράσεις στον τομέα της ανεργίας και της ανάπτυξης.
ü      Να αναλάβει όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που θα εντείνουν την ένταξη των ΑΠΕ στο ενεργειακό ισοζύγιο της χώρας, ως μια πολιτική που βοηθάει την ανάπτυξη, σέβεται το περιβάλλον και θέτει βάσεις για εθνική ανεξαρτησία στον τομέα της Ενέργειας με τρόπο οικονομικά βιώσιμο και συνεπή στις προϋποθέσεις της αειφόρου ανάπτυξης.
ü      Να διαδραματίσει ενεργό ρόλο για τη διασφάλιση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των Μηχανικών και τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους σε συνεργασία με τους κλαδικούς συλλόγους.
ü      Να προωθήσει την ποιότητα και τη διαφάνεια στον τομέα των κατασκευών και μελετών προς όφελος της ανταγωνιστικότητας με σεβασμό στο επάγγελμα και την τεχνική γνώση.
ü      Να διαδραματίσει πρωτοπόρο ρόλο στην αναμόρφωση της τεχνικής εκπαίδευσης και στην απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες τις κοινωνίας, με αξιοσύνη και αντιστοιχία στα γνωστικά αντικείμενα της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες.
ü      Να προασπίσει το επάγγελμα του Μηχανικού από την απαξίωση, την ποινικοποίηση και την εμπορευματοποίηση που επιχειρείται την τελευταία δεκαετία.



Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι :

Τα προβλήματα του κλάδου των μηχανικών είναι σημαντικά και πολύπλευρα. Η προσπάθεια για την επίλυσή τους απαιτεί τη συμμετοχή των συναδέλφων Μηχανικών στη λειτουργία του ΤΕΕ, στη διαμόρφωση των θέσεών του, στην ιεράρχηση των στόχων και των προτεραιοτήτων του.
Με ειλικρίνεια και πλήρη συνειδητοποίηση του ρόλου μας συγκροτούμε ένα ψηφοδέλτιο απαλλαγμένο από κομματικές και άλλες δεσμεύσεις, από δογματισμούς κάθε τύπου, από κυβερνητισμό, από ιδιοτελείς αναρριχήσεις, από ομαδοποιήσεις χωρίς αρχές και από επιδιώξεις που σχετίζονται με τη λογική της νομής της εξουσίας.
Η συγκρότηση του ψηφοδελτίου της παράταξής μας, με ποσοστό νέων συναδέλφων άνω του 45 %, δηλώνει τις προθέσεις μας για την ενεργό συμμετοχή των νέων μηχανικών σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του ΤΕΕ, για να εκλέξουμε όσους βάζουν πάνω από το προσωπικό τους συμφέρον, πάνω από τις παραταξιακές τους επιλογές, πάνω από τους τακτικισμούς, την υπηρέτηση της χώρας, του πολίτη και των Μηχανικών μέσα στις πιο δύσκολες εποχές.

Δεσμευόμαστε να δώσουμε μαζί τον αγώνα για την επίλυση των μικρών καθημερινών προβλημάτων που ταλανίζουν τους Μηχανικούς.
Ø      Μαζί θα κάνουμε τις ρήξεις που κρίνουμε αναγκαίες.
Ø      Μαζί θα προσπαθήσουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους για το επάγγελμα του Μηχανικού.
Ø      Μαζί θα διαμορφώσουμε νέους όρους πρόσβασης των νέων Μηχανικών στο επάγγελμα.
Ø      Μαζί θα διασφαλίσουμε την πρόσβαση όλων στην ενημέρωση.

Είναι γεγονός ότι τα προαναφερόμενα είναι μόνο τα κύρια από τα σημαντικά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει σήμερα το Τμήμα μας, αλλά και το ΤΕΕ γενικότερα.
Είναι αλήθεια επίσης ότι η επίλυσή τους δεν μπορεί να προέλθει μόνον από την ατομική προσπάθεια του καθένα μας ξεχωριστά ή από την προσπάθεια των λίγων εκλεγμένων συναδέλφων στα όργανα διοίκησης του ΤΕΕ.
Η παράταξή μας είναι πεπεισμένη ότι μόνο από την ενίσχυση του Επιστημονικού μας Φορέα, που πρέπει να διαφυλάξουμε θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε ως κλάδος στις δύσκολες συνθήκες που προδιαγράφονται για τα επόμενα χρόνια.
Παράλληλα πιστεύουμε ότι οι όποιες αλλαγές για τις δυσλειτουργίες που υπάρχουν και οι όποιοι επαναπροσδιορισμοί της πορείας του ΤΕΕ που είναι αναγκαίοι μπορούν να προέλθουν μόνο μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες των μαζικά εκλεγμένων οργάνων του.
Με γνώμονα τις κατευθύνσεις αυτές η παράταξή μας θα πορευτεί τη νέα περίοδο στις λειτουργίες του τοπικού Τμήματος, σκύβοντας με ευθύνη στα προβλήματα του τόπου μας και με σεβασμό στα μικρά και μεγάλα προβλήματα του συναδέλφου Μηχανικού και ειδικότερα του νέου.
Θεωρούμε ότι στη νέα ζοφερή πραγματικότητα ο Άνθρωπος - Μηχανικός ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να κερδίσει το στοίχημα για την αξιοπρέπειά του, την επαγγελματική του καταξίωση, το σεβασμό του από το κοινωνικό σύνολο.
Είναι καιρός ν’ απαλλαγούμε από παλιές νοοτροπίες και συμπεριφορές, να απελευθερωθούμε από την εξάρτηση και χειραγώγηση, να κάνουμε μια δημοκρατική πολιτιστική επανάσταση.
Επιβάλλεται να τιμήσουμε με την ψήφο μας στελέχη άφθαρτα, μακριά από μηχανισμούς και συμφέροντα, με γνώσεις, προτάσεις, καινοτόμες ιδέες, δημιουργικότητα, ενθουσιασμό.
Η «ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ», πιστεύοντας στην ανανέωση των ιδεών και των προσώπων, με την ενεργή συμμετοχή των Μηχανικών της Δυτικής Μακεδονίας θέτει ρεαλιστικούς, εφικτούς και πραγματοποιήσιμους στόχους και σας καλεί :
Να υπερΨΗΦΙΣΕΤΕ τα ψηφοδέλτιά της και
να τα αναδείξετε ψηφοδέλτια ΝΙΚΗΣ όλων των ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ψηφοδέλτιο για την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
A/A
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΙΔ/ΤΗΤΑ
A.M.
ΧΩΡΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Π.Ε.
1
ΑΝΔΡΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Π.Μ.
125257
Ε.Ε.
ΓΡΕΒΕΝΑ
2
ΚΑΡΕΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Μ.Μ.
39399
ΔΗΜΟΣ
ΓΡΕΒΕΝΑ
3
ΔΙΣΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Π.Μ.
76733
ΔΗΜΟΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
4
ΠΑΠΑΝΤΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Π.Μ.
68829
ΔΗΜΟΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
5
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Η.Μ.
94696
ΕΚΠ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
6
ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Μ.Μ.
113560
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
7
ΒΟΥΤΣΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Ηλ.Μ.Πλ.
91257
ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΚΟΖΑΝΗ
8
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Μ.Μ.
119293
ΕΓΝΑΤΙΑ
ΚΟΖΑΝΗ
9
ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Μ.Μ.
47289
ΕΚΠ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
10
ΚΑΛΩΤΑ ΠΕΤΡΟΥΛΑ
Μ.Μ.
66440
ΕΚΠ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
11
ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μ.Μ.
127435
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
12
ΚΕΣΚΙΛΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Π.Μ.
67478
ΤΑΣ
ΚΟΖΑΝΗ
13
ΚΟΚΟΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Μ.Μ.
127430
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
14
ΚΟΥΖΙΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Μ.Μ.
120434
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
15
ΜΑΤΡΑΠΑΖΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
Αρχ.Μ.
36435
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
16
ΜΠΑΚΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Π.Μ.
96862
ΠΕΡΙΦ/ΡΕΙΑ
ΚΟΖΑΝΗ
17
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Μλ.Μ.
57902
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
18
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΣΗΦ
Μλ.Μ.
41250
ΑΠ.ΔΙΟΙΚ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
19
ΠΑΥΛΟΥΔΑΚΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ
Μλ.Μ.
64796
Δ.Ε.Η.
ΚΟΖΑΝΗ
20
ΠΟΛΥΖΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
Μ.Μ.
84738
ΠΕΡΙΦ/ΡΕΙΑ
ΚΟΖΑΝΗ
21
ΠΟΥΤΑΧΙΔΟΥ ΚΑΡΙΝΕ
Π.Μ.
74029
ΔΗΜΟΣ
ΚΟΖΑΝΗ
22
ΣΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Η.Μ.
42472
ΕΚΠ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
23
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΒΒΑΣ
Μλ.Μ.
50438
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
24
ΣΤΥΛΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Π.Μ.
90966
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
25
ΣΥΛΛΙΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Μ.Μ.
58575
ΠΕΡΙΦ/ΡΕΙΑ
ΚΟΖΑΝΗ
26
ΤΑΒΟΥΛΑΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Η.Μ.
63841
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
27
ΤΕΝΤΣΟΓΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
Μλ.Μ
63239
Δ.Ε.Η.
ΚΟΖΑΝΗ
28
ΤΖΑΓΚΑΡΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Π.Μ.
66423
ΑΠ.ΔΙΟΙΚ/ΣΗ
ΚΟΖΑΝΗ
29
ΤΟΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μ.Μ.
133933
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
30
ΤΣΙΚΟΥΡΩΝΑΣ ΗΛΙΑΣ
Π.Μ.
87779
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
31
ΦΕΛΕΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μ.Μ.
132544
Ε.Ε.
ΚΟΖΑΝΗ
32
ΧΑΛΑΪΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Π.Μ.
62334
Ο.Α.Ε.Δ.
ΚΟΖΑΝΗ
33
ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ
Π.Μ.
123338
Ε.Ε.
ΦΛΩΡΙΝΑ
34
ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Μ.Μ.
64837
ΠΕΡΙΦ/ΡΕΙΑ
ΦΛΩΡΙΝΑ
35
ΜΠΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Π.Μ.
107806
Ε.Ε.
ΦΛΩΡΙΝΑ
36
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Αρχ.Μ
81656
ΔΗΜΟΣ
ΦΛΩΡΙΝΑ
37
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Π.Μ.
100241
ΔΗΜΟΣ
ΦΛΩΡΙΝΑ
38
ΣΙΑΚΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ
Π.Μ.
104557
Ε.Ε.
ΦΛΩΡΙΝΑ




































Ψηφοδέλτιο για το ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

A/A
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΙΔ/ΤΗΤΑ
A.M.
ΧΩΡΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
1
ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ
Μ.Μ.
64837
ΠΕΡΙΦ/ΡΕΙΑ
2
ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
Π.Μ.
21321
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ
3
ΠΑΠΑΝΤΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Π.Μ.
68829
ΔΗΜΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου